ebook zdarma

13. listopadu 2019

Rychlá bábovka

Jsem zpět, tolik let jsem se věnovala jiným činnostem, že na psaní receptů nebyl čas. Ale to neznamená, že nepeču a nevařím :) 
Dneska jsem se rozhodla napsat recept na moji oblíbenou bábovku,
není to nic složitého a já jak nejsem moc bábovková, tak tahle mi chutná. A navíc, jak už je u mě zvykem, je recept jednoduchý a rychlý. Bábovka je hotová raz dva :) Tak ať vám taky chutná.





bábovka




Suroviny:

30 dkg cukru
3 vejce
30 dkg polohrubé mouky
PRDOPEČ (prášek do pečiva:) 
2 dcl mléka
1,5 dcl oleje
kakao


Postup:

Nejdříve si dáme do mísy vajíčka a cukr a spolu je ušleháme do bílé pěny. Přidáme mouku, PRDOPEČ, mléko a olej a všechno spolu zase ušleháme dohladka. 
Do vymazané a vysypané formy nalijeme půlku těsta a ve zbytku rozmícháme kakao, já dávám od oka. A taky nalijeme do formy.Pečeme ve vyhřáté troubě na 180°C asi 45 minut.




bábovka




1 komentář: