ebook zdarma

2. října 2013

Otisky

Kdysi jsem narazila na internetu na levné a snadné otisky, které si doma může udělat každý. Stačí si pořídit samotvrdnoucí hmotu, která je k dostání v papírnictví nebo v obchodech pro tvořivé. Já se do toho pustila s klukama, měl to být spíš pokus, jestli nám půjde s hmotou pracovat, takže je výsledek zatím takový kostrbatý. Ale ta myšlenka se mi moc líbila, takže se o ni chci podělit také s vámi. Může to být třeba milý dárek pro babičku.




Potřeby:
samotvrdnoucí hmota
váleček
nožičky
barvičky a štětec

Postup:
Z hmoty uděláme pomocí válečku požadovaný tvar, do toho obtiskneme ručičky nebo nožičky dětí a necháme zatvrdnout. Já nechala do druhého dne. Potom můžeme vymalovat podle naší fantazie. Děti můžou samozřejmě pomáhat. :-) A tady je náš výsledek.

otisky nožiček našich dětí



2 komentáře:

  1. Super nápad, to asi s dětma zkusíme, moc se mi to líbí... A jmenuje se to jen samotvrdnoucí hmota?

    OdpovědětVymazat
  2. Jj, přímo se to tak jmenuje, značku už nevím, ale je to něco jako modurit, jen se to nemusí vařit.

    OdpovědětVymazat