ebook zdarma

11. června 2015

Změňte negativní na pozitivní a změňte tím celý svůj život

Už několik týdnů mi v hlavě víří jedna myšlenka. Nejdřív to byl jen takový nápad, který jsem ihned zavrhla. Je přece blbost psát o svých pocitech, o svých zkušenostech, o svém životě. Nejsem ten typ, který se svěřuje cizím lidem. Jenže čím víc koukám na název svého blogu, tím víc cítím, že by mé zkušenosti mohly někomu pomoct a vyvolat také jim KOUZELNÉ CHVILKY. A to nejen díky jídlu, na které tady sem tam vložím recept.




Za ty týdny, kdy jsem si asi stokrát řekla, půjdu do toho, nepůjdu do toho, půjdu do toho… jsem popsala hromadu papírů, ve kterých jsem sepisovala své zkušenosti a postřehy. Teď se na ně ale koukám a nevím, čím začít J
Vždycky jsem měla potřebu pomáhat druhým, měla jsem z toho dobrý pocit a věřila jsem, že když někomu pomůžu já, tak se mi to určitě někdy vrátí. Hodně krát se ale stalo, že jsem narazila a setkala se spíš s nepochopením a to mně od pomoci druhým odradilo. Teď jsem ale přišla na to, že internet má obrovskou moc. Můžete nabídnout pomoc, ale nemusíte se vnucovat, jednoduše si jen napíšete článek a ten, kdo to bude potřebovat a bude chtít pomoct, ten si ho přečte a třeba si z něj i něco odnese. Jednou mi jedna kamarádka řekla, že ostatním až moc vnucuji svoji pravdu. Nevím, jestli to tak je, ale pokud moje pravda pomůže jen jedinému člověku změnit svůj život, budu vědět, že to mělo smysl.

A co je tedy mým cílem? Chci předávat zkušenosti a poznatky z mé cesty za lepším životem. Chci, aby se lidé, nejen okolo mě, cítili skvěle, byli pozitivně naladění, usmívali se, měli rádi sami sebe i svět okolo a pokud narazí na nějaký problém, aby ho brali jako výzvu a uměli si s ním poradit bez špatné nálady a depresí.

Pokud jste dočetli až sem a ještě se nenudíte, tak čtěte dál J
Znáte ten pocit, kdy se ráno probudíte a hned víte, že bude den blbec? Venku prší, fouká vítr, je tam zima a vy musíte vstávat, protože máte moc práce. Máte mrzutou náladu a táhne se to s vámi po celý nekonečný den. Nic se vám nedaří, jste náladoví, protivíte se sami sobě a těšíte se, až se večer zase zachumláte pod peřinu a všechno zaspíte. Neznám nikoho, kdo by takový den nikdy nezažil.
Taky ale neznám nikoho, kdo by nezažil pravý opak. Ráno se probudíte do krásného slunečného dne, jste svěží a cítíte, že dneska bude báječný den. Všechno se vám daří, jste nabití pozitivní energií a máte chuť létat. Docela paradox, že?
Ale jak je možné, že nám někdy vychází úplně všechno a jindy zase nic? Proč se někdy cítíme mizerně a jindy rozdáváme úsměvy a ani sami nevíme proč? Na tyhle otázky je jen jediná odpověď, může za to totiž ZÁKON PŘITAŽLIVOSTI. Že jste o něm nikdy neslyšeli? Já až donedávna také ne. Ale aniž bych o něm kdy slyšela, tak mi obrátil život vzhůru nohama. To jsem však tehdy ještě netušila.


Na zákonu přitažlivosti je jedna velice důležitá a zásadní věc. Funguje vždycky, za všech okolností, ať už pozitivně, nebo negativně, prostě VŽDYCKY! Často se přirovnává ke gravitačnímu zákonu, ten také funguje pořád a nikdy nevynechá. Takže pokud myslíte negativně, dostávají se k vám jen negativní věci, pokud však myslíte pozitivně, o to víc pozitivního se vám bude dít.
Takže co to znamená pro nás? Zapamatujte si tuhle větu a vzpomeňte si na ni kdykoli budete mít špatnou náladu. TO, CO VYSÍLÁŠ, TO TAKY PŘIJÍMÁŠ. A touhle větou to celé začalo také u mě.


Pokud se vám můj článek líbil, oslovil vás a navnadil na pokračování, tak splnil svůj účel. Budu moc ráda za vaše reakce a to buď dole v komentářích nebo přes formulář. Mějte krásný den, užívejte si sluníčka a myslete pozitivně ;)

Julie

Žádné komentáře:

Okomentovat