ebook zdarma

21. srpna 2015

Co mají společného Jaroslav Dušek, Čtyři dohody a výchova dětí?

Nedávno jsem napsala článek o tom, jak jsem ráda, že jsem prošla online kurzem Nevýchovy (článek zde). Taky jsem se zmínila že nelituji peněz, které jsem do kurzu investovala, což pořád platí, ale je mi jasné, že ne každý chce nebo může tolik peněz investovat a tak se dostávám k otázce, kterou jsem položila do nadpisu článku.




Jaroslav Dušek a jeho divadelní představení Čtyři dohody podle stejnojmenné knížky, kterou napsal Don Miguel Ruiz, je podle mého názoru ideální start, pokud chcete něco změnit a to nejen ve výchově dětí, ale hlavně v sobě. 
Navíc je představení velice humorné, místy mi až tekly od smíchu slzy, takže si myslím, že i kdyby nic jiného, tak má člověk dvě hodiny o skvělou zábavu postaráno. A jako další plus je to, že nemusíte nikam do divadla, můžete se na představení podívat v klidu doma v obýváku, třeba u skleničky vína. 
Více o představení najdete tady
Stačí si ve vyhledávači zadat název a najdete také zdarma ke shlédnutí přímo na internetu.
Přeji pěknou podívanou :)

Žádné komentáře:

Okomentovat