ebook zdarma

24. září 2015

The Work - 4 otázky, které vám můžou změnit život

Jedno slovo.
Myšlenky.
Všichni je máme. Dokonce několik desítek tisíc za den. 
Naše myšlenky utvářejí náš život, to jak se chováme, to, co děláme, to, jak se cítíme. 
Samotná myšlenka je neškodná, ale co když nějaké myšlence začneme věřit? Co když začneme věřit myšlence, díky které se v určité situaci necítíme dobře? Jsme zklamaní, naštvaní, skleslí, a neustále nás ta situace pronásleduje nebo se opakuje?
Představte si třeba hádku s partnerem, co cítíte, co si myslíte v tu chvíli? Odpověděli jste si? Pokud ano, nejspíš to nejsou žádné skvělé pocity, které by ve vás vyvolávaly štěstí a radost. 





Byron Katie, matka a obchodnice z Kalifornie, vymyslela metodu nazvanou The Work (Práce), díky které samu sebe dostala z několikaletých depresí a začala ji praktikovat také veřejně. Jedná se o 4 otázky, díky kterým se na danou situaci podíváte z jiného úhlu a díky dotazování průvodce (ale i sami sobě) si sami uvědomíte, jaká je ta vaše pravda a najdete řešení dané situace tak, abyste byli šťastní. 
Díky metodě The Work můžete docílit zlepšení vztahů s partnerem, v rodině, v práci... 
Můžete změnit pohled na svět, můžete tak změnit celý svůj život.

Já jsem na tuto metodu narazila ve chvíli, kdy jsem přemýšlela, jakým směrem se v životě vydat. Zaujala mně natolik, že jsem pátrala po více informacích, až jsem vypátrala Lucii Novákovou, která The Work studovala přímo u Byron Katie a přinesla ho do České Republiky. A protože Lucka zrovna otevírala kurz, chopila jsem se šance a do kurzu vstoupila.
Od té doby mně 4 otázky doprovázejí v každodenních situacích, na které se díky této metodě dívám jinýma očima.


Pokud se chcete o této metodě dozvědět více doporučuji knížku od Byron Katie Měj rád skutečnost nebo mi napište, ráda vás provedu nějakou vaši složitou situací a vy si vyzkoušíte, co The Work dokáže. 




4 komentáře:

  1. Tak trošku jsem čekala, že tady ty 4 otázky zmíníš :)
    www.getmovincz.blogpsot.com

    OdpovědětVymazat
  2. Troufam si rict ze WORK mi zmenil zivot a nejen me, ale i mym klukum!! Doporucuji vsem kdo maji nejaky problem i kdyz si myslite, ze je sebemensi! Myslenky, ktere se vraci stale do kola. Nakonec muzete zjistit, ze to je prave to co vas brzdilo se posunout dal. Nevahejte a jdete do toho. A hlavne funguje rychle. Nejlepsi cas se rozhodnout je prave ted!!!!! Dekuji za tuhle mozost poznat skvelou motivujici Julii a za WORK. Dekuji budu za to vdecna do konce sveho zivota.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji za moc milý komentář, jsem ráda, že na tebe Work takto zapůsobil a že jsem tě díky němu měla možnost poznat :)

      Vymazat