ebook zdarma

10. prosince 2015

Karmalogie... mé první setkání

Požádala jsem svoji kamarádku Alenku, která se zabývá karmalogií, aby napsala krátký článek o tom, co to karmalogie vlastně je. Já se s karmalogií setkala takhle přímo až díky ní a musím říct, že mně nepřestává fascinovat, jak to všechno funguje a do sebe zapadá. Nechala jsem si od Alenky spočítat svoji karmu a díky tomu jsem se v životě posunula zase o velký kus dál. Pomohla mi rozhodnout se, jakým směrem jít a čemu se naopak vyvarovat. Ještě jednou Ali díky ;)

Julie






Ke karmalogii jsem se dostala až na samém konci mé dlouhé cesty ze dna směrem vzhůru.

Otázka PROČ nás v podstatě provází celý náš život. Malé dítě ještě ani pořádně nestojí na svých vratkých nožičkách a už má v očích tisíce otazníků, když zažvatlá „ploč“… Každý jsme se tisíckrát ptali sami sebe, blízkých lidí kolem sebe a někteří i hledíce vzhůru: „Proč právě já, proč se toto děje pořád jenom mě???“. A přitom je to tak jednoduché. 

Když se narodíme, máme jednu jedinou jistotu a tou je naše datum narození. Karmalogie vychází právě z tohoto údaje. Možná teď namítnete, že to není nic nového, že to není žádná karmalogie, ale obyčejná numerologie. Není to tak. Karmalogie pracuje nejen s naším datem narození, ale také s daty našich rodičů, zkoumá karmická zatížení z minulých životů. V těch několika číslech se skrývají odpovědi na spoustu našich otázek, je zde úplně všechno, náš potenciál, naše silné a slabé stránky, naše možnosti, předpoklady, nebezpečí nehod či partnerské karamboly. 

Karmalogie není věda, která by hýřila srdíčky, zdrobnělinkami, pusinkami, motýlky na okvětních plátcích… jak jsem již zmínila, karma je zatížení z minulých životů, je to důvod proč tu jsme. Nic na světě se neděje náhodou a stejně tak ani nikdo z nás tu není náhodou. Díky karmalogii se mi otevřely oči.

Pokud vás téma karmalogie zaujalo, pokud se chcete dozvědět víc nejen o karmalogii jako takové, ale i o své karmě, budu ráda, když mi napíšete na rehally17@gmail.com nebo navštívíte můj blog ja-jsem-ja.blogspot.cz

Ally VIT



Žádné komentáře:

Okomentovat