ebook zdarma

26. března 2016

4 kroky, které vám za pár minut zlepší náladu

Je sobota večer, děti koukají na pohádku a já poslouchám pomalé písničky od mé oblíbené skupiny. Jsou o lásce a trápení. Hlavou mi jedou myšlenky na tohle téma, doplňuji si do textu svoje zkušenosti s láskou a říkám si, proč je mi najednou tak smutno? Jen tady tak sedím, s hlavou položenou na skrčených kolenou, koukám se dolů, slzy na krajíčku... znáte to?

To už je totiž tady!














Přišla nenápadně, pomaloučku, asi s melodií některé té písničky, nebo s nějakou vzpomínkou. Já ji nepozvala, ale měla jsem tušit, že nakonec přijde, protože v takových chvílích se objeví vždycky.

Kdo zná, tak už ví, o čem to píšu.

Deprese, "depka", špatná nálada... říkáme ji různě, většinou u ní ale cítíme totéž, smutek, beznaděj, zmar a trápení. Jenže jak to, že se objevila zrovna v tuto chvíli?

Je to jednoduché, svým držením těla, svými myšlenkami, tou pomalou melodií jsem ji přivolala.
A nedalo mi to ani žádnou práci. 

Co když vám teď řeknu, že takhle jednoduše jde zařídit i dobrá nálada a co víc? Můžete se během pár minut zbavit i té otravné "depky". Tady jsou čtyři kroky, které když uděláte, tak se vaše nálada promění během několika málo minut.

Jdeme na to. :)

1. postavte se rovně, s hlavou mírně nahoru, ramena dozadu, vypněte prsa, zvedněte ruce nad hlavu

2. pusťte si nějakou taneční hudbu, zatancujte si, párkrát poskočte, nahlas zakřičte

3. zakažte si chmurné myšlenky a myslete na něco, co vám dělá radost, co se vám povedlo nebo na co se těšíte


4. usmívejte se


















Tak co, vyzkoušeli jste to hned? Jakou teď máte náladu? :) Podělte se o své pocity dole v komentářích nebo na mé facebookové stránce.




2 komentáře:

  1. Je to tak a perfektně to funguje Juli, jakmile se člověk začne cítit špatně a poražený, během chvilky to tak bude i ve skutečnosti. My máme velkou moc určovat směr svého života, je škoda to nevyužít!

    OdpovědětVymazat