ebook zdarma

14. prosince 2015

Bombardino

Už jste někdy ochutnali drink, který se jmenuje Bombardino? Já až letos před Vánocemi, nikdy jsem o něm neslyšela, možná proto, že nejezdím lyžovat do italských alp, kde je tohle pití velice oblíbené a rozšířené převážně u sjezdovek. 

Kromě medoviny a punče, začali v jednom stánku, u nás ve městě, nabízet také Bombardino. Zajímalo mně, co to je, všichni si pochvalovali, že je to dobré, tak jsem si jeden drink také koupila. Musím říct, že to nechutnalo úplně špatně, ale zdálo se mi, že za tu cenu to prostě není ono a šla pátrat na internetu, z čeho se drink skládá. 

Našla jsem několik variant, ale všechny se shodovaly v tom, že jde o teplý nápoj složený z vaječného koňaku, mléka, šlehačky a jiného alkoholu (whisky, rum). Vyzkoušela jsem variantu s whisky a musím říct, že  je to opravdu síla :) Je to sladké, teplé a dobré a snadné na přípravu :) Tak pokud vás už omrzelo ucucávat jen vaječný koňak, rozhodně vyzkoušejte Bombardino.

Suroviny: (pro dva)

1 dcl vaječného koňaku (zkuste doma vyrobený)
0, 4 dcl whisky
0, 4 dcl mléka 
šlehačka 


Postup: 

Vaječný koňak, whisky a mléko nalijeme do hrnce a pomalu zahříváme na teplotu ne vyšší než 80 stupňů, ( já zkoušela prstem:)), rozhodně se to nesmí vařit, takže raději pohlídat. A to je celé. Pokud to bude na vás moc silné, přidejte ještě mléko podle chuti. Ohřátý drink nalijeme do skleniček a nahoru nastříkáme šlehačku, může být ve spreji, ale tu já nerada, takže jsem šlehala ze smetany.


Bombardino



Žádné komentáře:

Okomentovat