ebook zdarma

15. prosince 2015

Jak si objednávám svá přání

V neděli jsem vyhrála úžasný trénink mého oblíbeného NLP kouče Andyho Winsona. Měl inspirativní webinář, na kterém tentokrát také rozdával vstupenky na své tréninky a já věděla, že to je den, kdy se doručí moje objednávka, kterou jsem udělala před půl rokem. Tehdy jsem poprvé narazila na Andyho Winsona a věděla, že do roka se na jeho trénink dostanu, nevěděla jsem jak se to stane, ani kdy se to rozhodne, ale jen jsem poslala objednávku a čekala. A v neděli to přišlo - má další doručená objednávka, jedna už z mnoha za poslední rok.




Ale abych začala od začátku...



Když mi kamarádka Alenka před rokem řekla, že existuje knížka, kde je přesný návod na to, jak si splnit svá přání na počkání, tak jsem jen kroutila nevěřícně hlavou. Na druhou stranu jsem ale chtěla poznat ten návod na štěstí, protože kdo by nechtěl vědět, jak si objednat přání a jen počkat na dodání?



Jenže když jsem koukala do internetových obchodů, nikde nebyla skladem, tak jsem na ni postupně trošku pozapomněla. O pár týdnů později, bylo to den před Silvestrem, jsem, pro mně doteď z nepochopitelných důvodu, začala přesouvat knížky na jiné místo, než byly doposud. A najednou jsem ji držela v ruce, já ji měla doma a dokonce jsem si i vzpomněla, že jsem ji dostala rok předtím k Vánocům, založila ji a zapomněla na ni.


Za dva večery jsem měla knížku přečtenou a od té doby žiji úplně jiný život, život, ve kterém se dějí zázraky, plní se přání velká i malá, život, kdy jste přesvědčení, že cokoli si usmyslíte, to se vám povede.


Teď si určitě říkáte, co je to za zázračnou knížku, která mění lidem životy? Už jste si možná všimli nahoře na fotce, jmenuje se opravdu výstižně a to Jak si správně přát a napsal ji Pierre Franckh. Je to jedna z mých oblíbených knížek, která má čestné místo v naší knihovničce. 

Všem svým přátelům knížku doporučuji, je úžasná, plná osobních zkušeností s "objednáváním" samotného autora, je inspirující a s jasným návodem, jak na to.

Před rokem jsem měla přání, umět si přání objednávat. Dnes můžu říct, že to opravdu funguje! Stačí dodržovat určitá pravidla a trénovat.


  1. VĚŘTE tomu, co si objednáváte, to je základ, bez kterého to nebude fungovat.
  2. Objednávejte tak, jako byste to už měli, např. mám peníze na novou pračku, nebo už jsou pro mně nachystané peníze na novou pračku, objednávám si peníze na novou pračku, nebo si objednejte jen samotnou pračku, to už je na vás, co zrovna víc chcete a potřebujete, ale musí to být v přítomném čase.
  3. Nepoužívejte negace. Takže nic s NE. Celá objednávka musí být pozitivní. Vesmír nezná negaci, proto vám splní to, co objednáte za tím NE. Takže když si řeknete: "Nejsem nemocný", tak budete, správně musí věta znít: "Jsem zdravý.
  4. Objednávka musí být bez slov CHCI, PŘEJI SI, POTŘEBUJI a podobná slovíčka. Prostě už to máte. Když budete říkat CHCI a POTŘEBUJI, tak si objednáte jen to chtění a potřebu a ještě o to intenzivnější, než jste ji měli.
  5. Jakmile objednáte, už nad tím nepřemýšlejte, berte ji jako vyřízenou.
  6. Začněte s malými objednávkami jako je objednání volného parkovacího místa např., tomu rozum snadněji uvěří a nebude vysílat pochybnosti, jako že je to něco nesplnitelného. Protože pokud si objednáte hned na začátek něco velkého, o čem nebudete přesvědčeni, že můžete dostat, tak to nedostanete. Až teprve poté, co budete zvládat ty malé věci, pusťte se do těch větších hezky krůček po krůčku. 

Tak teď už víte také vy, jak si můžete plnit svá přání. Trénujte každý den na maličkostech, pomalu přidávejte větší a pro vás důležitější věci a uvidíte, co se bude dít.

Já sama za sebe můžu říct, že si do života tímto způsobem přivolávám nové lidi, příjemné situace, peníze, každodenní radosti a věci, které ten život usnadňují a dělají ho hezčí... 

Držím vám palce a budu ráda, pokud se se mnou podělíte o své úspěchy buď dolů do komentářů nebo na můj mail julie.heidrova@gmail.com

1 komentář:

  1. Musím uznat, že to opravdu funguje! Měli jsme u nás slavnosti obce s bohatou tombolou jako každý rok. Jako hlavní výhra pračka. Ráno jsem se probudil a řekl si "jedu si pro pračku" a teď ji mám doma. :) Určitě doporučuji :) s pozdravem Karel

    OdpovědětVymazat