ebook zdarma

8. února 2016

Piškot s pudinkem a zakysanou smetanou

O víkendu nám zase jednou honila mlsná a tak jsem přemýšlela, co dobrého jsme dlouho neměli. Vzpomněla jsem si na jednoduchý recept piškotu s pudinkem a zakysanou smetanou. Je to rychlé, snadné a moooc dobré. Viděla jsem to kdysi v nějakém pořadu o vaření a právě pro tu jednoduchost jsem ho vyzkoušela a nelituji. Všichni ho doma máme rádi :).



piškot s pudinkem a zakysanou smetanou




Suroviny:

Piškotové těsto viz. recept
1/2 litru mléka
1 pudinkový prášek dle chuti
2 lžíce cukru krupice nebo krystal
1 zakysaná smetana
Granko na posypání


Postup:

Z půllitru mléka, cukru a sáčku pudinkového prášku uvaříme pudink dle návodu na obalu. Ušleháme piškotové těsto, viz. recept . Polovinu těsta vlijeme na hlubší menší plech nebo do dortové formy, já použila zapékací misku. Do druhé poloviny přimícháme kakao a nalijeme na světlé těsto, můžeme lehce promíchat, aby se udělal v těstě vzorek. Na těsto nakonec nalijeme rovnoměrně ještě teplý pudink a dáme péct do trouby asi na 150° C na 15 - 20 minut. 
Poté necháme vychladnout. Nakonec namažeme po celém povrchu zakysanou smetanu a posypeme grankem nebo kdo má rád, může i skořicí.


Žádné komentáře:

Okomentovat